Merelbeekse Klantendag (inschrijving)


Inschrijven voor de Merelbeekse klantendag

Beste leden,
Aangezien vorig jaar onze eerste editie van de Merelbeekse klantendag niet onopgemerkt voorbijging, organiseren wij op zaterdag 24 september de tweede editie.

klantendag-banner-2015

Wij gaan opnieuw een ‘visibiliteits-actie’ opzetten waarbij elk lid gratis 5m lichtblauwe loper en ook een 30-tal gekleurde HCM-ballonnen kan krijgen.
Het is de bedoeling dat jullie de blauwe lopers aan jullie ingangsdeur leggen en de ballonnen aan de voorzijde van jullie handelszaak ophangen.
Wij adverteren in Merelbeke via een banner, het led-scherm van chocolatier Marioca aan de oprit van de snelweg, facebook, de lichtkrant van de gemeente en onze vernieuwde website www.handelscentrummerelbeke.be.
Bovendien drukken we affiches en vragen jullie om deze op te hangen op een zichtbare plaats.
Wij hopen dat je onze initiatieven steunt en massaal intekent zodat wij onze gemeente op 24 september opnieuw kunnen opfleuren en onze zaken in de kijker brengen.
Verder willen wij jullie ondersteunen om van deze dag een mooi shoppingmoment te maken. Hiervoor werkten we twee formules uit:
  • Op het kerkplein zorgen we voor de gezelligheid met drankjes en muziek. Jullie delen bonnetjes uit en de klant kan in ruil voor het bonnetje een drankje nuttigen.
  • Voor de leden die niet veel boodschap hebben aan het trefpunt in het centrum bieden wij een alternatief aan: 2 flessen cava die u in uw zaak kan uitschenken en aan de klant kan aanbieden.
Hoe spreken we af?
Inschrijven kan tot uiterlijk 17 september.
  • Download het document onderaan en vul dit in, vergeet niet aan te duiden wat je precies wenst te bestellen. Vul de vakjes in, en via de verstuurknop onderaan kan je het formulier onmiddellijk terugsturen (dit lukt niet op elke computer, tablet of smartphone, maar dan kan je het afdrukken, invullen, inscannen en terug mailen).
  • Wenst u meer dan 5 m blauwe loper, dan kan er bijbesteld worden aan €5 per lopende meter.
  • Ook de bonnen kunnen bijbesteld worden (zie bestelbon).
  • Afhaling van het materiaal kan enkel op vrijdag 23 september van 17 tot 19u op de parking aan de tramstelplaats (Centrum Merelbeke aan The Cottage). Ben je verhinderd en kan je het materiaal op dat moment niet ophalen? Roep dan even de assistentie in van een collega handelaar of kennis om dit in jouw plaats te doen.
Heb je nog vragen?
Bel of mail naar Ann Vermaercke: 0473 910 998 of ann@handelscentrummerelbeke.be
Tot slot nog dit: zijn er mensen die zich geroepen voelen om op zaterdag 24/9 te helpen met de bediening bij op het kerkplein? Laat het dan weten, helpende handen zijn altijd welkom.
Op naar een succesvolle klantendag!
Het bestuur van het handelscentrum

Icon
Bestelbon klantendag 88.18 KB

Download